2 min read

Woodinsider - plán prací pro 3Q 2024

Dokončit rekonstrukci dílny ~ spustit první workshopy ~ rozšířit sortiment na e-shopu ~ začít s propagací
Woodinsider - plán prací pro 3Q 2024
Woodinsider - plán prací pro 3Q 2024

Vzhledem k omezenému času, který můžu aktuálně věnovat projektu woodworking je pro mě důležité správně určit priority. Najít ty úkoly, které s minimem mého času posunou projekt co nejdál. K tomu zatím používám jednoduchý qartální checklist do kterého si vypíšu úkoly z velké mind mapy ve které mám rozkreslený celý projekt Woodinsider.

Rekonstrukce dílny

Nepříjemně jsem se zasekl u rekonstrukce dílny. Je to časově i finančně nejnáročnější část projektu. A jednoduše jsem neměl dost času a peněz aby rekonstrukce pokračovala v dostatečném tempu. Bez dílny ale workshopy nespustím. Takže hlavní úkol je jasný.

  • musím udělat nové rozvody elektřiny
  • přesunout vchod do dílny
  • udělat nové vrata
  • vyměnit zbývající okna
  • vybavení dílny

Workshopy

Podmínkou pro spuštění workshopů je dokončená rekonstrukce dílny. Co se týká přípravy samotných workshopů mám relativně dost zpracovaných témat. Jen se nějak nedokážu rozhodnout kterými začít. A otázka za milion. Mám si udělat pár cvičných workshopů, nebo do toho skočit rovnou? Velké téma pro mě je ještě forma workshopů. O tom se ale rozepíšu samostatně v jednom z newsletterů.

  • vybrat první tři workshopy
  • připravit strukturu
  • vymyslet a spustit propagaci

E-shop

Relativně rychle jsem spustil e-shop. Je to jen základ na default šabloně, ale plně funkční s možností platby on-line. Aktuálně jsou na e-shopu jen barvy Annie Sloan. Chci začít rozšiřovat nabídku o vlastní výrobky ze dřeva. Začnu od jednoduchých produktů jako jsou prkénka na krájení, servírovací táci. misky .. Vím že to není moc originální a konkurence je velká. Ale jakmile udělám základ chci přidat customizaci produtů a tím se odlišit. Další možností pro rozšíření sortimentu je el ruč Hikoki. 

  • přidat produkty ze dřeva
  • přidat základní nabídku HIKOKI

Marketing

Musím začít s propagací. Brandu jako takového, produktů na e-shopu a workshopů. Sleduji spoustu zajímavých zdrojů o dřevě. Překlápět je do newsletteru nebude až tak náročné. Výzva bude vydržet psát newsletter dlouhodobě. Profily na soc. sítích už mám vytvořené. Jen je potřeba doplnit informace a všechny ty profilovky. A to mě přivádí k tomu, že musím nafotit originální fotky. Placenou reklamu asi vyzkouším na propagaci workshopů. 

  • spustit newsletter
  • vyplnit profily na soc. sítích
  • nafotit sadu fotek pro marketing
  • otestovat placené kampaně FB, ING, Pinterest, YTB